2013. 04. 26.

11.

Sziasztok! A mai napon sikeresen megírtam életem első egyes dolgozatát - a már előzőleg említett vaktérkép keretében. Kihagyhatatlan látvány volt az az elégedett arc, amellyel T. rákanyarította (igen, kanyarította, mert nála kanyarodik az egyes...:D)a karót a föci faktosok nagy részének dolgozatára. Ezt is beleértve, ma igazán jó napom volt, röpiztem, dolgozatot javítottam, elhalasztattam egy leckezárót olyan napra, amikor nem leszek suliban, végre birtokomba vettem imádott szöges cipőmet és Varró Dániel-verseket olvastam. Annyira imádom őket, hogy meg is kell osztanom veletek néhányat (nehéz volt kiválasztani őket). Az egyetlen zavaró momentum az volt, amikor a buszon zötykölődve hazafelé rádöbbentem, hogy elhagytam a tesicuccom...:S De ez nem árnyékolhatja be ezt a vidám bejegyzést, inkább jöjjenek a versek:


Email

Hát el vagyok egészen andalodva,
és gyönge szívem, ímé, reszketeg,
mióta éjjelente, hajnalonta
veled titokban ímélezgetek.

Nem kell megszólítás, se semmi cécó,
és az se baj, ha nincsen ékezet,
csak kebelembe vésődjék e négy szó,
hogy: Önnek új levele érkezett!

Az egész világ egy linkgyűjtemény,
az emberek, a tárgyak benne linkek,
bárhova kattintok, te tűnsz elém,
te vagy felvillanó websiteja mindnek.

Te dobogsz bennem, mint versben a metrum.
Föltettem háttérnek a képedet,
s míg körülöttünk szikrázik a chat room,
látlak, miközben vakon gépelek.

Hiába nem láttalak még, az embert,
ha minden betűd mégis eleven,
ha érezlek, mint kisujjam az entert...
Van nulladik látásra szerelem?

Bádatos dapok

Hideg dovebber dzsípős szele jő,
Biatta bost bidded bező kopár,
Oda az egyhe, őszies idő,
S elbúlt a Gyár.

Deb tudob, bilyed erős akarat
lelkesít, hogy daloljon bég a száj,
Bégis dalolok, bitt a badarak,
Bert hát buszáj.

Bost búcsú déked, trillázó patak,
Ti rózsák, badarak, te tarka rét,
Búcsú déktek, artikulált szavak,
Áldott Beszéd!

Zöld gyep, árgyas erdő, búcsú déked,
Búcsú déked, vidáb, gyári lagzi,
Begtört szívvel sebbi bást deb kérek,
Csak hogy...hapci! 

Sms

itt állok én e kerge hős
kabátom vízlepergetős
a szmájli számra ráfagyott
ha nem szeretsz hát ne szeress
ez itt csak egy teszt sms
hogy nyomkodom tehát vagyok

Több, mint valószínű, hogy a későbbiek során is találkozhattok majd néhánnyal, de túlterhelni nem akarlak benneteket a költészet eme kitűnő alkotásaival, úgyhogy most legyen elég ennyi. :D
Végül egy dal a kedvenceim közül:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése