2013. 05. 22.

Ukránia :P

Halihó!
Újra itthon. Összességében jó volt ez a kirándulás, de azért nagyon hiányzott Borca az utolsó három napban (a Mennyország tourist csak az ő kíséretével az igazi :P - pláne, hogy T.-nak elég bénán ment...) Na meg a túra. Már megint elmosta az eső, ezt nem tudom elhinni! A legjobbnak ígérkező túráink maradnak el... De azért inkább a pozitív dolgokról beszélnék. Técsőn lehoztam egy cicát a szupermarket bejárata feletti tetőről, majd megetettünk vele egy fél doboz májkrémet, T.-ral szétszívattuk egymást az egész kiránduláson, ezáltal már nekem is sikerült előrelépnem a szemtelen kategóriába (pedig nem voltam annyira az, habár a hátára ragasztott ragadós galaj - amit aztán a pulcsija elejére rakott, mint tőlem kapott ajándék - azt hiszem, már tényleg az utolsó fok volt a szemtelenség lépcsőjén...xD), végül pedig az UNO-zásnál a többieknek a pakliból - T. visszahívása céljából - nyíltan előkeresett +4-es lapok eredményeként már a "bukott angyal" jelzőt is kiérdemeltem. Hajdúszoboszló - a hűvös ellenére - nagyon király volt, bár szegény lapockám egy fikarcnyit megsínylette a csúszdák lágy hátbaveregetéseit, azért kár lett volna kihagyni. A szállásokról nem beszélnék, elég annyi, hogy Ukrajna - nem volt rosszabb, mint amire számítottam.
Ma három kémiaóránk volt, ami totálisan leszívta az amúgy is alacsonyan stagnáló energiaraktárainkat. Esküszöm, hogy igyekeztem figyelni, de már a másodiknál közel jártam ahhoz, hogy elaludjak. Nem vagyok benne biztos, hogy néhány másodpercre nem sikerült. Végül néhány kirándulásos fotóval búcsúznék vicces és szép dolgokról, na meg a számomra fontos emberekről, igyekeztem nem gázakat válogatni, így hát remélem nem zavarja a szereplőket, hogy kiteszem... Nekem tetszenek. :)

Lexa, Viki, Dóri

Edit

Zoli

Itt a piros lámpát kell nézni
(csípőre van téve a keze...:P)

Na jó, ez lehet, hogy nekik ciki,
 de aannyira aranyosak :3

Balettelőadás az ungvári várban

A négy kockásnadrágos, ebből a jobbszélen ketten a "gatyóbratyók" :D 
Éva

Tévedés ne essék, az emlékművet fényképeztem, az csak a véletlen szüleménye, hogy T. pont a kamerába néz... (tényleg)

Egy kis tájkép

Borca, én, meg egy kis tájkép...

Aknaszlatinai bányató

Egy szép ukrán lepke (amit T. elriasztott...-.-')

Vándorok a viharban...

http://www.youtube.com/watch?v=rMo-pITLEJc



3 megjegyzés:

  1. Ej, most nagyon nagyon jót nevettem ezeken a képeken. Néztem is a drága Peti és Gergős összedőléses képet, ami nem hogy ciki, de vértlázítóan cuki. Amúgy T.ról egy igazi sztárfotó lett, úgy gondolom mehetünk nyomtatni, és aranykeretbe foglaltatni, so sexy! ;)(mellesleg, szerintem direkt bepózolt)
    A képek fenomenálisak, az emlékek csodásak, a vétójogomat pedig még mindig nem kaptam meg, se baj, legközelebb.
    A megfogalmazás pedig, mint mindig, humoros, és rád jellemező :))

    VálaszTörlés
  2. Viccesek a képek, egy jót mosolyogtam rajtuk ^^

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy nektek is tetszik, és igen, én is azon a véleményen vagyok, hogy T., amikor meglátta, hogy fényképezek, rögtön előkapta a legmacsósabb nézését és egyenesen a kamerába, csak hogy legyen róla egy jó képem...:D

    VálaszTörlés