2013. 06. 02.

15.

Húú, de rég írtam már nektek. Kicsit el vagyok havazva az év végi tanulásban, de az első, dolgozatokkal teli héten sikeresen túl vagyok. Már csak kettő, és nyári szünet. Hurrá! És készülhetek gőzerővel a szóbelimre... A pénteki faktos felelés zseniális volt. Igazából pocsékul tudtam a tételt, tanár úr minden második szónál leállított és kérdezett, vagy hozzátett valamit - megjegyzem, legtöbbször nem tudtam válaszolni - majd a tétel felénél azt mondta, hogy nagyon jó, ez egy ötös felelet volt. WTF? Oké. Amúgy elég családias volt a légkör, mivel csak én és Zoli mentünk el felelni, na meg hallgatóságnak beült Edit és Domonkos. Hétfőn lesznek meg az írásbeli eredményei, kíváncsian várom, hogy valójában hány százalék...:P Egyébként együttesen nem szerepeltünk túl fényesen, az átlag 3,7... Ilyen rossz tanár úr bevallása szerint még soha nem volt.:S Péntek este Vasadon megnéztük anyuék néptáncos fellépését. Eleinte szakadt az eső, de megérte, mert láttunk duplaszivárványt!*.* Otthon Bálinttal és Mónival megint nagyot alkottunk: Tölcséres jégkrém csípős kolbásszal és chilis-lime-os chipsszel... Rendes finom volt! És ezt nem csak úgy mondom, tényleg.:) A hétvégére tervezett nagy föcitanulásomból megint nem lett semmi - de a tz-kre se készültem túl sokat...:S -, inkább Kincses bolygót néztem helyette, meg sétáltam a réten és szedtem pipacsot, meg margarétát, meg körmöt festettem, meg zongorát javítottam - nem túl sok sikerrel. Remélem a többiek nem tolták el ennyire az időt - hogy még a blogbejegyzést is este 11-kor kell írnom...:P. Na jó éjszakát Nektek, meg egy régi, de annál jobb Deep Purple számot:
http://www.youtube.com/watch?v=zUwEIt9ez7M


Szivárvány :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése