2013. 06. 10.

17.

Helló megint! Mennyi minden történt velem egy hét alatt... Először is csütörtökön Strázsahegyi Futóversenyen voltam. 1300 méter volt, ami nem sok, de igazán csodálatos volt a sárban csúszkálni, miközben a tócsákat kerülgettük az úton. De a közben szemerkélő eső, esküszöm, még jól is esett. Péntek, egy jó kis faktos felelés, majd este zongorahangverseny. A Für Elise-t tök jól eljátszottam, alig volt benne hiba, szép is volt, perfekt. A másikat meg úgy telebakiztam, hogy nem is ismertem volna fel, ha nem tudom, hogy azt játszom...:D És ami a legbosszantóbb, hogy hazaérve hibátlanul eljátszottam. -.-' A szombati napomat egy nyakék fűzögetésével töltöttem - igen, az egészet -, amit anyu néptáncos ruhájához készítettem névnapi ajándék gyanánt. Egy-két hibát leszámítva szerintem egészen jól sikerült:

Majd telekajáltam magam brownie-val és este kimentünk focizni egy micimackós gumilabdával a pályára. Itt szereztem gyönyörű horzsolásomat, aminek többen csodájára jártak, történetesen egy szeretetteljes állonrúgással á la Móni, valamint kék foltjaimat a sípcsontomon és egy elgörbített szemüveget. Hiába, mikor ma elvittem megigazíttatni, az optikában is megerősítették: veszélyes sport ez a foci. Vasárnap a szokásos déli kelés, majd semmittevés. Szégyellem, de egész hétvégén - szó szerint - a kezembe se vettem bármi olyat, amiből tanulni lehet. Ma Dóri visszahozott egy UNO-lapot, ami még a kiránduláson a SOLO-paklijában maradt (igen, ez is a mi őrültségünk: UNO+SOLO = egy gigantikusan nagy pakli kártya, SOLO-szabályok és a játék neve: SOLUN...:P).Ezután a lap egész szünetben - sőt még töri elején is, majd még fizikán néhányszor - folyamatosan a homlokomra volt ragasztva. Tesink szerencsére nem volt, így már fél háromkor ihattam a - biciklizés után mindig jóleső - pohár hideg tejemet. Végül a következő számot küldeném a hozzám hasonlóknak, akiket vasárnaponként egy Kárpát-medencényi TNT-vel se lehetne kirobbantani az ágyából délnél előbb (csak egészen ritka esetekben ébresztőórával és maxhangerős rádióval...de akkor is legfeljebb 10-kor), szeretik a Rock 'n' Rollt, a csokis-meggyes palacsintát (mert az volt ma a menzán, nyamii...^^) és Rúzsa Magdi hangját:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése