2013. 07. 09.

21.

Halihó megint! Kissé eltűntem, már több, mint egy hete nem írtam - ami ritka eset :) -, de azért remélem nem haragszotok rám. Csupa fantasztikus dolgot csináltam ez idő alatt, mind művészi hajlamaim kiélése, mind programok tekintetében. Először is jó sok filmet néztem, amiket bátran ajánlok mindenkinek, mert tényleg ott vannak a szeren: A remény rabjai, Bakancslista, A felejtés bére, A 23-as szám. Megéri őket megnézni. :) (Meg még sok másikat is, de a végtelenségig tartana felsorolni...:P) Aztán találkoztam Tasival, aki lesétált hozzám, majd együtt körbegyalogoltuk fél Csévet, kimentem vele tangapapucsban a Borókásba - ezután szép számmal jelentek meg igencsak fájós vízhólyagok a lábamon a papucs pántjának helyén...hogy miért történhetett? Talány.:D -, majd frizbiztünk Maszattal a Gulya-réten (bár a drágám nem vett túl tevékenyen részt a játékban, hacsak azt be nem számítjuk, hogy elugrott, ha felé ment a frizbi...:D), végül már sötétedett, mikor hazaindult, így Tasi elvitte a láthatósági mellényünket - meg a fülhallgatómat. Másnap délelőtt kuglófot sütöttem Edit szülinapja alkalmából - kék cukormázzal, nagyon pöpec lett, csak az egész összetört útközben... :\ -, délután pedig letekertem Gyömrőre, ahol Edit macskáját ismét beszoktattam a szobába (Nem tehetek róla! Ha ott van, úgy érzem, játszanom KELL vele... ez ilyen Maszat-effektus :P). Kisétáltunk a tóhoz, megkerestük Jankó tanárnő házát (az utca megvolt, a házak közül személyiség alapján két tippünk van :P), ettünk sütit, Rejtő-könyvek után kutattunk, majd kb. fél 12-ig beszélgettünk Edit anyukájával. Másnap meg fél 11-kor keltünk és kínait ebédeltünk. Hmmm...nyami. Miután hazatértem, tökéletesen felforgattuk a lakást és ez a felfordulás még most is tart a konyha újracsempézése végett. Minden tiszta por vagy takarófólia... De legalább azóta nem ettünk levest. Ez az! :D Esténként a padlás ablakában lógva, vagy a pincegádor tetején fekve bámultam a csillagokat. A világ legjobb dolga: nem gondolkodsz, csak nézel ki a fejedből, előtted a végtelen fekete égbolt a milliónyi kis izzó fényponttal, halk tücsökciripelés, friss esti levegő, lágy szellő, kell ennél több? :) Ami a művészi oldalamat illeti, nekikezdtem rajzolni, nem lett egy műremek, de azért nekem megteszi, remélem nektek is. :) 

Tudom, tudom, hosszú lett a feje, de azért szerintem így is felismerhető, nem?

Valamint hódoltam fotósszenvedélyemnek is - habár nem igazán vagyok jó benne... - és gondoltam, ha már itt vagyok, akkor az újakkal együtt a régebbi adósságaimat is felteszem, téli-tavaszi fotók, amelyeket már régóta meg akartam mutatni:
Lám-lám, ki hitte volna, hogy Gyömrőről indul az út, ami a Napba vezet :D

Egy téli hajnal az ablakomból...


A Borókás télen

Egy kék ibolya, a tavasz hírnöke (bár én inkább lilának mondanám...:P)

Itt a bizonyíték, minden jövőbeni föcis megtanulhatja, hogy Csévharaszt is jelentős repcetermelő övezet :D

A leghatékonyabb módszer eső ellen: három esernyő :) - a Strázsahegyi Futóversenyen

A galamb, aki farkasszemet nézett a Nappal...
És végül, de nem utolsósorban a profilképem is az előtörő őrült művészénem terméke, gondoltam, már vége a pipacsszezonnak, kell valami új, hát láthatjátok mi lett az eredmény... (Készült vele több is, de úgy érzem, azok a nyilvánosan nem vállalható kategóriába tartoznak. Ha valaki nagyon szeretné látni őket, esetleg megbeszélhetünk találkozót...XD)

http://www.youtube.com/watch?v=BtP9Ugc5Eu8

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése