2013. 07. 15.

22.

Hajjaj... Fájdalmasan gyorsan és nem túl izgalmasan telnek a nyári szünet napjai. Máris itt a nyelvtanfolyam, itthon meg még mindig teljes a felfordulás, de már egészen jól állunk a "nagy házalakításban". :) Kész a konyhai csempe, meg az álmennyezet, már "csak" a festés meg a járólap van hátra. Nem semmi munka, az biztos. Na meg végre sikerült egy kis színt kicsikarnom apuékból, úgyhogy élénk barackszínű lesz a teraszkorlát (az eddigi krémszín után...), alig várom a végeredményt. :P De azért az unalmas hétköznapokban is lehet találni élvezetet, a "csináljvalamitabbólamidvan" elv jegyében készült el a jövő évi törifüzetem borítója az álmennyezethez használt UD-elemek kivágott lemezdarabkáiból, valamint "A palindrom-zöldség ezer arca" nevű fotósorozatom babválogatás közben.

A füzet

A palindrom-zöldség ezer arca
avagy formációk babból a lá Nóri


A bab mosolya
Az egyéniség
Rasszizmus

Örökké Tunézia

Babhullás

A bab szíve - mert a növények is tudnak szeretni :)

Maszatom eközben csak eszik-alszik-játszik, de legfőképp alszik, róla is hoztam egy-két képet: Így sziesztázik egy husky a nyári melegben.

A legjellemzőbb - "döglöttkutya-póz"


És megértem a 17. névnapomat is, amire kaptam egy parafatáblát - legalább hatszor akkora, mint az előző (amelyről már olvashattatok korábban), úgyhogy lesz hová kerülnie az élményeknek - meg egy überkirály hangfalszettet, úgyhogy azóta a családom és a szomszédok is jó zenét hallgatnak - ha akarják, ha nem... :P. És ti is, ha meghallgatjátok a következő számot, mert én nem vagyok oda a rapért, de ez francia és imáádom! :D
http://www.youtube.com/watch?v=-m6_A1B5XcA

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése