2013. 07. 23.

23.

Halihó emberek! Nagy örömömre végre átléptem az ezer oldalmegjelenítést, amit nagyon köszönök nektek, jó érzés tudni, hogy tényleg érdekel titeket a blogom. :) És most itt vagyok, újra a színen, túl egy négynapos intenzív nyelvtanfolyamon. Tegnap lett vége, és őszintén, nekem tetszett. Feladatsorokat csináltunk végig igazából, de így mindent gyakoroltunk, amit kell (Meg néztünk filmet németül, háát, elég sokat fordított nekünk tanárnő...:P). Rengeteg új szót tanultunk, és ezt értsétek úgy, hogy RENGETEGET! (Első napról a másodikra pl. négy kisfüzetoldalnyit kellett megtanulni.) A következő etap majd augusztus végén lesz, és kaptunk egy csomó házit. Végig biciklivel jártam be és egyik nap teljesült egy olyan pont a bakancslistámról, ami nem értem, eddig miért nem szerepelt rajta - de mostmár így utólag mindenképpen felkerül: versenyeztem egy traktorral!! :D Nagyon király volt! Még Cséven megelőztem, és egészen Monorig jött utánam, ott meg - mivel bementem a bicikliútra - mellettem. Tök jó fej volt, mikor lassultam még integetett is, hogy "Gyere!". Aztán a Virág utcánál lekanyarodtam és vigyorogva intettem egyet neki búcsúzóul. És rekordot döntöttem, 15 perc alatt értem be a nyelvsulihoz. 15! Pedig eddig 17 volt a rekordom hazafelé, befelé meg csak 19. 100%-ig biztos vagyok benne, hogy soha nem jut el hozzá, de azért ezúton szeretném neki megköszönni, hogy hozzásegített ehhez az eredményhez. :) Mi történt velem még ezen kívül? Hmm... ez már lassan megszokott, de a felújításnál segédkeztem, ledszalagot ragasztottam, felmostam, levert csempéket szedegettem és pakoltam stb. Na meg ma megint sétáltam egyet Tasival, akit megint jó koszos terepre vezettem, úgyhogy már biztosan elege van belőlem... De azt hiszem, találkozunk még nyáron, mert itt felejtett valamit, amit kizárólag evésnél vett le - de akkor levette, vesztére :P -,az asztalon hagyta és most már csak a fülhallgatómért és a láthatósági mellényemért cserébe láthatja viszont. :D Vagy ha teljesítve az ígéretét elolvassa a blogom, mert természetesen lefotóztam benne magamat, és hogy őszinte legyek, nem is áll rosszul:
Ezenkívül, fogalmam sincs mi lelt, de mostanság rock helyett csak pop - és főként partizós - számokat hallgattam, és most is a 2012-es Pop Danthologyval kedveskedem nektek, nekem nagyon bejön. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése