2013. 08. 15.

26.

Drága Olvasók! Telik-múlik a nyár kisebb-nagyobb élményekkel, és miután azt a kritikát kaptam, hogy nem fejtem ki eléggé a blogot, most igyekszem valamivel részletesebb lenni (ha nem sikerül, bocsi, én megpróbáltam :P). Először is a szombati falunapról, ami halálosan unalmas volt, egy-két érdekesebb dolgot kivéve, minthogy szeretett Ferkasunk harmadik lett Csévharaszt partyarcai között. Na nem kell megijedni (igazából biztos vagyok benne, hogy az első helyet érdemelné :D), a futóversenyben hívták így a kategóriát. :P  Tasi itt is jelen volt és, miután a 230 forintját sikeresen elköltöttük kb. 7 deka vajkaramellára és gumicukorra, sikerült ingyen kaját is szereznie Gergőék sátrában. Nekem apu vett egy sikolyos lufit ötszáz forintért, ami kizsákmányolás, de nagyon jól néz ki. 

És végül estére sikerült összehozni a táncházat, ami nagyon jó volt, mint mindig. (És megdicsértek, hogy ügyes vagyok. ^^)
Kedden pedig Monoron találkoztam Tasival (megint) és Zolival(akinek a segítségével megint sikerült rájönnöm, hogy hülye vagyok... :P), és kimentünk a Tescoba ("ez az egyetlen jó hely Monoron" címszó alatt). Itt Zoli meghívott volna minket egy-egy jégkrémre, de hála az én zseniális ötletemnek, kicsit változtattunk a terven, mindenki beszállt, és vettünk egy csomag műanyag kanalat, meg egy kétliteres jégkrémet, és megettük a buszmegállóban. A végeredmény:

Meg néhány törött kanál (amiből eggyel, elmondása szerint halálosan megsebesítettem Tasit...), és néhány még egészben, amiből - testvériesen elosztva - mindenki hazavitt hetet. :) A megevett alig több, mint fél liternyi jégkrém hatására a fiúk még megéheztek, így visszamentünk és vettek egy fél kilós kenyeret, meg egy sajtkrémet, amiből, mivel nem volt több pénzük, vettem nekik még egyet (csak azért mert szeretem őket *.*, itt is megörökítettem, csak, hogy örüljetek :D), majd ezt is megették a buszmegállóban. Ezek után már szomjasak voltunk, így visszamentünk még egyszer - utoljára -, de mivel Zolinak már csak 50 forintja volt, mit tehettünk volna, angyali mosollyal odamentünk Nagy Viki anyukájához, akit az imént láttunk bemenni, ő megszánt minket még egy ötvenessel, így vehettünk egy "tescogazdaságos" citromos üdítőt.
Ezenkívül a bent tartózkodásunk alatt kénytelenek voltunk keresztülmenni a ruhaosztályon, aminek meg is lett az eredménye.
Amikor három idióta elszabadul a Tescoban... xD
Végezetül kimentünk a játszótérre, és hintáztunk, meg beszélgettünk, meg lejátszottuk Zolival a visszavágót a grillezős farkasszemnézés után, és elmondhatom, hogy most kiegyenlítettem. :) Láttunk szivárványt is:

És, habár többször is megjegyeztük hogy milyen szépek a felhők, azért hazafelé volt az igazi.

Végül pedig, amit Nagy Vikinek ígértem, néhány fotó az érettségis grillezésről, ami szerintem elég jól érezteti a hangulatot:





És egy  The Ataris-dal a végére:
http://www.youtube.com/watch?v=hI93w0OV6D8

1 megjegyzés:

  1. Wááhá! xD Milyen cuki az anyukám nem? :) Támadás áldozata lettem az alsó képen! xD Körszakállas barack! yeah!

    VálaszTörlés