2013. 09. 02.

Nyárzáró-tanévkezdő...

Sziasztok! Ez is eljött, szeptember másodikán, túl az első tanítási napon egy nyárzáró bejegyzést hozok az augusztus második felében történtekkel.
Először augusztushuszadikáztam Editnél. Egy kis gyömrői tűzijáték szerepelt a programban, aztán éjféltől Bosszúállókat néztünk. Ittunk diópálinkát, ettünk fügét, fagyiztunk, pizzáztunk, burgerkingeztünk, király volt. :) Hoztam is egy-két képet a tűzijátékról, mert tényleg nagyon szép volt.





Aztán anya szülinapját ünnepeltük egy rendhagyó "fagyitortával". Kicsit se nézett minket bolondnak az eladó a Toronyban, amikor a gombócok és ostyák különleges elrendezését ecseteltük, de teljesítette a kívánságunkat, és belepakolta a fagyit egy üveg kuglófformába, úgy ahogy kértük...:P A végeredmény egészen szép és nagyon finom lett, sajnos fotó nem készült, így hát be kell érnetek a képzelőerőtökkel. :)
27-étől pedig ismét egy csodálatos német tanfolyamon vettem részt, amelyen a záróvizsgát sikeresen letettem nyolcvannyolc százalékkal. Minthogy végig biciklivel jártam, sikerült alaposan eláznom, a táskámat is csak a tanárnőtől kapott csomagolózsák (tudjátok, amit lehet pukkasztgatni :D) mentette meg. Bár ez még mindig nem volt olyan durva, mint amit tavaly év közben sikerült összehoznom (ezt a sztorit már sokan ismerik), amikor útközben kapott el az eső, ami szabályosan ömlött, és úgy kellett tekernem, hogy a szemem fölé raktam a kezemet, hogy lássak egyáltalán valamit. A cipőmből önteni lehetett a vizet... :P Mondanom sem kell, hogy itthon, Cséven száraz utak fogadtak - mintha direkt csak ott és addig tartott volna, ahol és amíg kellően elázom.
És végezetül utolsó nyári eseményként maratoni filmnézést tartottunk Tasival és Zolival - hat horrorfilm, és egy paródia -, ahonnan Zolinak - elfogadhatatlan okokból...:D - sajnos korábban távoznia kellett, de azért így is jó volt.
A nyár lezárása és az ősz "köszöntéseként" új design-t is hoztam ajándékba, remélem tetszik. :)
http://www.youtube.com/watch?v=jIZHos9XsfM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése