2013. 10. 31.

Borókás

Szép jó napot kedves Olvasóim! Néhány hete a borókásban és környékén tettem egy jó nagy sétát és természetesen a fényképezőgépet sem hagytam otthon, úgyhogy most elhoztam a legjobban sikerült fotókat. :)


Maszat már az odautat is nagyon élvezte...:P



A kóró virága

"Indulj, kutass, fedezd fel
erdők rég őrzött titkait..."












És még egy fotó, ami egy álmos reggelen készült. Kinéztem az ablakon, és a festői égbolt rögtön egy dal rövidke kis sorát juttatta eszembe:
"A félhomályon át már dereng az új világ"
És már zárnám is soraimat, de még szeretném reklámozni, (mert minél többen vagyunk, annál jobb), hogy ha valakinek van kedve csatlakozni szerény személyemhez és még néhány osztálytárshoz, szombat délelőtt korizni megyünk az Arénába. Pontosabbat nem mondhatok, mert még én sem tudok, majd úgy intézzük, hogy mindenkinek jó legyen az időpont. Akit érdekel, engem megtalál. :)
További kellemes és tanulásmentes szünetet mindenkinek!

http://www.youtube.com/watch?v=G2wtH9V6cYM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése