2013. 12. 08.

39.

Hát szervusztok! Első körben azt hiszem kötelességem elnézést kérni mindnyájatoktól a hosszú szünet miatt (meg sem merem nézni, mikor volt az az ominózus alkalom, amikor utoljára kattogtak kezem alatt a klaviatúra billentyűi...), de védelmemre szolgáljon - amennyiben elfelejtettétek volna -, hogy nulladik bejegyzésemben ezt írtam: "Az írás rendszerességét illetően nem mondhatok semmi biztosat. Az ihlettől és a kedvtől függ.", és, habár azóta kíváncsi olvasóim létszáma nem várt méretűre duzzadt, sajnos ehhez továbbra is tartanom kell magamat, sőt, ki kell egészítenem az idővel. Mert hogy "mi volt eme nem várt, különleges, ritka,/ szerény, józan, okos hallgatásnak titka?" (Valójában egyáltalán nem szerény, józan, okos vagy különleges, de azért ritka - eddig nem lévén rá példa.) A válasz igen egyszerű: ich hatte zu viel zu tun, és ezért vagy időm, vagy energiám nem volt arra, hogy elfogadható színvonalú bejegyzéssel örvendeztesselek meg benneteket. De most újra itt vagyok és egy hónapnyi hallgatás után a velem történteket felsorolni is nehéz, így remélem nem haragszotok meg, ha nem fejtem ki részletesen, vagy véletlenül kihagyok valamit. Először is az őszi szünet, amelyben elhatároztam, hogy megtanulom a Nézz az ég felé zongorakíséretét - nem sikerült. Valamint elolvasom a Toldi estéjét - nem sikerült. Illetve megtanulom a német tételeket és hallgatásos feladatokat csinálok - nem sikerült. Ehelyett sikerült rendet raknom a szobámban, sétálnom Maszattal, moziba menni a lányokkal és korizni Edittel, Borival és Tasival. Aztán újra suli. Németeztem. És németeztem. Sokat. És végül nyelvvizsgáztam, aminek sikerét én vagyok az egyetlen a környezetemben, aki nem veszi biztosra, nem értem ez miért olyan egyértelmű... Ezenkívül bioszoztam, merthogy OKTV-n voltam, amiről - egy kis szerencsével - még az is sanszos, hogy továbbjutok. Ennek tetejébe pedig Szent-Györgyi versenyen vettem részt - csak mert a biológiából sosem elég, és természetesen azért, mert az egész ingyen volt, Szegeden, gálavacsorával, szállással négycsillagos hotelben, villásreggelivel és nyakba akaszthatós azonosítókártyával. :P Voltam még helyesírási versenyen, írtam jó pár tz-t, végül elolvastam a Toldi estéjét, megtanultam végre a Török indulót, szert tettem két nagyszerű pszichológusra, sprinteltem is jó párszor - leginkább busz után, voltam fent úgy 35 órát egyhuzamban (na jó, igazából a vonaton aludtam kb. fél órát), és az egész megkoronázásaként tegnap éjfélig táncházaztam egyet. :) Nem akarlak titeket sok-sok fotóval bombázni, úgyhogy inkább egy montázst készítettem a hónap legjobb képeiből, na meg, ha már leesett az első hó - bár sajnos egy csepp sem maradt belőle - úgy éreztem, kötelességem téliesíteni a blogom, így hát összedobtam egy új dizájnt is, remélem tetszik. :)


http://www.youtube.com/watch?v=OmLNs6zQIHo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése