2013. 12. 20.

Karácsony előtt

Cső emberek! Annyira jó napom van ma, hogy azt kifejezni nem lehet. Először is örömmel jelentem be, hogy megvan a német közéfokúm!! Másodszor: mától téli szünet! Ezenkívül ma majd' minden órán játszottunk vagy filmeztünk, kaptam Dóritól karácsonyra egy haatalmas ceruzát, ettem egy rakás kókuszgolyót, két tábla Milka csokival jöttem ki a menzáról, nem volt kémia faktunk és Edit kivette nekem az Út a vadonbát a könyvtárból (aki nem látta a filmet, annak szívből ajánlom, kedvenceim egyike :D), úgyhogy megvan a szünetre az olvasnivalóm - persze csak a Goriot apó után... Hát lehet így az ember nem boldog? :) Ezek után az sem ronthatta el a kedvem, hogy szétfagytak a kezeim, amíg a nevemmel ellátott kis csizmát kerestem az udvaron (és közben begyűjtöttem mindenkiét, akiét megtaláltam), majd miután bementem a terembe és panaszkodtam, hogy nincs meg, kiderült, hogy Gergő már  megtalálta és behozta nekem :P; meg az se, hogy a keringőpartnerem lemondta a táncot, úgyhogy megint nem tudom, kivel fogok (vagy fogok-e egyáltalán) keringőzni. Pláne, hogy este még megnéztünk Mónival egy elég jó filmet, így - tudom-tudom, csupa reklám ez a bejegyzést, de - ezt is csak ajánlani tudom: Felettünk a Föld. És végül, mivel karácsonyig már több, mint valószínű, hogy nem hallotok felőlem, jó téli szünetet, boldog karácsonyt és - ha esetleg még tovább nem jelentkeznék - boldog új évet kívánok mindnyájatoknak!

"A karácsony lényege nagyon egyszerű: szeretni másokat. Vajon miért kell ehhez karácsonyig várni?"
/Bob Hope/

http://www.youtube.com/watch?v=ED6e-FLR114

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése