2014. 02. 26.

51.

Hi megint! Csak azért írok, mert meg kell mutatnom mai gyártmányomat. Matekot akartam tanulni, helyette ez lett belőle: egy medúza... A fekete vonalak nem titokzatos rúnajelek, vagy harci arcfestés, egyszerűen használt papírból készült a környezetvédelem jegyében. :P


Ma hetedik órában Dórival karöltve Nemzeti Múzeumot rajzoltunk, meg Pilvax feliratot (eközben pedig dupla Hook-kapitánnyá avanzsáltam...) háztartási csomagolópapírra. 
A délutánomat pedig teljes egészében Maszattal töltöttem. Valószínűleg bolondnak nézett - én is annak néztem volna magam :P - miután háromnegyed órán keresztül sétálgattam vele pórázon (félreértés ne essék, ő volt pórázon) körbe-körbe az udvarban. Azt hiszem meg kell magyaráznom: célom az volt, hogy az állatorvos számára vizeletmintát szerezzek tőle. De a küldetés minden erőfeszítésem ellenére kudarcba fulladt. Hiába, ha nem kell, nem kell.
Végül pedig egy videót ajánlanék. Az állatok nagyon tehetségesek, íme az élő példa:

És a zene (amit szombaton énekelt-játszott a Deák téren egy srác):
http://www.youtube.com/watch?v=OkpqVWvdbcw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése