2014. 03. 19.

55.

Halihó drága egy éve hűséges Olvasóim! Igen, jól látjátok, tegnap töltötte be a blogom az első születésnapját, úgyhogy konfetti, szerpentin, pezsgő, tűzijáték meg anyósnyelv. Örüljetek, örvendjetek... sálálá. Igazából szeretném megköszönni a hűségeteket és igyekszem továbbra is hozni a színvonalat (már ha eddig volt itt olyasmi... :P)
Azonkívül el kell újságolnom, hogy néhány napja egy új lakónk van: név szerint Nózi, egy Roborovszkij-törpehörcsög. Bár csak átmenetileg van itt, nagyon édes, így hát örömmel töltöttem azzal a hétfő délutánomat, hogy Mónival karöltve egy tízliteres teszkós üvegből (tudjátok, olyan jó vastag visszaválthatós :P) hörcsöglakást készítsek. Egy élmény volt, de a végeredmény elég jó lett, ilyet még ezelőtt biztosan nem látott. :D 
Vasárnap usziban voltunk Edittel és örömmel jelentem, hogy sokkal jobb formában vagyok, mint utoljára: most ötven hosszt úsztam, és sokkal kevésbé fáradtam el. 
És végül büszkék lehettek rám, mert mindössze ezerhétszázötven forintért sikerült szert tennem egy edzőcipőre. Igaz, hogy kínai, de hát na! Ezerhétszázötven az akkor is ezerhétszázötven. :)
És végül egy kis videó:

https://www.youtube.com/watch?v=9Pes54J8PVw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése