2014. 03. 30.

58.

Halihó kedves Olvasóim! Micsoda szép, verőfényes márciusi vasárnap kerekedett. Már csak akkor lehetne gyönyörűbb, ha nem szívatná meg szegény ártatlan polgárokat (mint engem, aki reggel fél kilenckor kiugrott az ágyból meglepően pihenten, majd rájött, hogy - a fene enné meg - már fél tíz van) ez a fránya óraátállítás, meg nem lenne annyi tanulnivaló az elkövetkezendő hétre. Mert egy iszonyatosan nagy örömhírt jelenthetek be, ami lehet, hogy titeket annyira nem lelkesít, de az én kedvemet azt hiszem egy életre feldobta. Ugyanis a Hercegem mellé - akiről úgy hiszem már egy szeptemberi bejegyzésemben említést tettem, szép, fekete, lakkozott példány és a pianínók nemzetségébe tartozik - beszereztem egy Hercegnőt, hogy ne legyen egyedül, na meg persze a saját szórakoztatásomra is. De nem is szaporítanám tovább a szót, mert ez a hangszer olyan szép, hogy azt leírni nem lehet, beszéljen inkább egy fotó:
Nem is tudtam türtőztetni magam, úgyhogy - bár még egy napja sincs, hogy nálam van - máris kikészítettem az ujjaimat, de ez nem zavar, mint tudjuk, a tudásért szenvedni kell (Vagy lehet, hogy ezt nem is erre szokták mondani? Igen, talán a szépségre...). Ezenkívül tegnap Budapesten jártam anyuékkal négyesmetrózni, természetesen minden állomáson kiszálltunk és mindent jó alaposan megnéztünk. Bár még elég sok a csupasz betonfelület, így nem lehet egyértelműen állást foglalni, jelenlegi állapotában nekem egyértelmű favorit a Gellért tér (minden egyes része, bónuszpont a kinti "vízesés"), azonkívül nagyon jó lett a Kálvin téri sárga folyosó a 4-es és a 2-es metró között, a Fővám tér székei és összevissza gerendái, a Rákóczi tér pöttyös mennyezete és a Keleti felszíni része is.
Egyébként meg mondtam már, hogy milyen király gitárt vettem tegnap? Tényleg nagyon jó...
Végezetül még elmondhatom, hogy a nap folyamán sikerült eltévednünk a Köki Terminál folyosói, liftjei és lépcsőházai között. Elég vicces volt. De kitaláltunk. :) 
Mellesleg említettem már, hogy vettem egy eszméletlenül fantasztikus gitárt a hétvégén? :P

https://www.youtube.com/watch?v=Tj75Arhq5ho

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése