2014. 03. 09.

Ötvenharmadik

Szépséges vasárnap estét mindenkinek! Nekem mindenképpen az, ugyanis örömmel jelenthetem be, hogy három taggal bővült a család. A napokban kikelt ugyanis Lakheszisz három kisfia: az aprócska Athos, a pöttöm Porthos és a (sajnos nincs több a betűs szinonima...) csöppnyi Aramis. Kötelességemnek érzem, hogy fotót is tegyek fel róluk, mivel - ha emlékezetem nem csal - még Lakhesziszt sem láttátok.
Íme a három testőr, habár Athos, az antiszoc
(csak mert rímel) megpróbált elbújni...
 a lába azért látszik :)

És az egész botcsalád :P
A mai nap pedig arról nevezetes, hogy nőnap alkalmából sütizni és bowlingozni voltunk. Büszkék lehettek rám, mert három partiból az egyiket sikerült a két profi (apu és Pista bá) után harmadikként zárnom. (Igaz, a másik kettőben csak a végső dobással küzdöttem fel magamat az utolsó előtti helyre, de hát mindenki lehet rossz passzban nem? xD) Na, hát ez így elég kevés, úgy hogy még megosztok veletek egy verset (csak mert szép) és egy videót (csak mert olyan művészi).


Ady Endre:
Az én menyasszonyom

Mit bánom én, ha utcasarkok rongya,
De elkisérjen egész a síromba.

Álljon előmbe izzó, forró nyárban:
„Téged szeretlek, Te vagy, akit vártam.”

Legyen kirugdalt, kitagadott, céda,
Csak a szivébe láthassak be néha.

Ha vad viharban átkozódva állunk:
Együtt roskadjon, törjön össze lábunk.

Ha egy-egy órán megtelik a lelkünk:
Üdvöt, gyönyört csak egymás ajkán leljünk.

Ha ott fetrengek lenn, az utcaporba:
Boruljon rám és óvjon átkarolva.

Tisztító, szent tűz hogyha általéget:
Szárnyaljuk együtt bé a mindenséget.

Mindig csókoljon, egyformán szeressen:
Könnyben, piszokban, szenvedésben, szennyben.

Amiben minden álmom semmivé lett,
Hozza vissza Ő: legyen Ő az Élet.

Kifestett arcát angyalarcnak látom:
A lelkem lenne: életem, halálom.

Szétzúzva minden kőtáblát és láncot,
Holtig kacagnók a nyüzsgő világot.

Együtt kacagnánk végső búcsút intve,
Meghalnánk együtt, egymást istenítve.

Meghalnánk, mondván:
„Bűn és szenny az élet,
Ketten voltunk csak tiszták, hófehérek.”


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése