2014. 05. 26.

64.

Szép napot emberek! Az elmúlt néhány napban elég sok év első, második, csak úgy általában első, egyszerűen csak sorszámozható, vagy csak olyan dolgot csináltam vagy történt velem, ami eddig nem, úgyhogy ezekből készítettem nektek (vagy inkább magamnak összegzésképpen) egy listát:
  • idén másodszor biciklivel suliban
  • az év első elázása biciklivel (természetesen Monortól Csév határáig szakadt, otthon pedig minden csontszáraz, sehol egy csepp víz. Meg is néztek a faluszéli gyárból pólóban, izzadva hazafelé tekerő munkások a nyakig felcipzározott esőkabátomban... :P Szeretlek Csévharaszt!)
  • az évben először lemostam a drótszamarat (nyugi, nincs több biciklis :D)
  • az év első fagyija (fahéjas szilva - nyami :P)
  • gimis létem óta először ötösre futottam a Coopert (igaz, a melegre való tekintettel 300 méterrel kevesebb is elég volt hozzá)
  • életem első latin házija (ja, és tegnap a második is)
  • az év második Rákóczi-túrósa (imáádom *.*)
  • hónapok óta először kifestettem a körmöm
  • megtanultam bontani gitáron
  • idén először aludtam be este hatkor
  • életemben először dobtam 8,20-at tömött labdával
  • először jártam divatbemutatón
  • 2014-ben először írom le, mit fogyasztok a blogoláshoz kísérőnek: egy tele kehely ínycsiklandó étcsokis és epres jégkrémet, valamint citromos-licsis üdcsit
  • az első kidolgozott német tétel (amibe már vagy ötször belekezdtem, de sose volt hozzá elég lelkierőm...)
  • idén először nyári ruhában (ha már divatbemutató, oda az illik :))
  • tavaly év vége után másodszor vagyok önkéntes hetes
  • a telefonomon lévő RHCP-dalok száma elérte a tucatot
  • először mászkáltam itthon bikinifelsőben (végre meleg!!)
  • második alkalommal ettem bodzavirágos palacsintát
  • az érettségi óta mulasztott (és beszélgetéssel kitöltött) németórák száma: 5
  • első Coca Cola-futás
  • az első pohár Kozel
  • legalább ötszáz eper ^^
  • és először hallottam ezt a dalt, amit azóta sem tudok kiverni a fejemből: Paolo Nutini - Scream

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése