2014. 08. 12.

72.

Szép jó napot kedves Olvasóim! Mit is csináltam az elmúlt két hétben? Hm, hát elég sok mindent. Nézzük csak! Rendet raktam az összes ruhásszekrényemben és kiszortíroztam vagy kétzsáknyi kinőtt ruhát. Egy élmény volt, de most legalább van hely, meg szabad vállfa, meg jófej jótékonykodónak érzem magam, amiért ennyi cuccot viszek a használtruhagyűjtőbe. Aztán elraktam az összes, zacsikban összegyűjtött teafilteres tasakomat szépen elrendezve egy hatalmas dobozba, amibe még papírpolcokat is eszkábáltam, szóval ez is hosszú mulatság volt. Ezzel azt hiszem, ki is éltem az ez évre eső rendrakási hajlamomat. Főként, hogy a nyaralás előtt zajló hullám eredményeként a szobámban sem uralkodik a jól megszokott káosz. Hát igen, már én sem vagyok a régi, néha magamtól is rám jön a takaríthatnék... :S :D
Nemrégiben beszereztem a keringős ruhámat is. Igen, ezt úgy kell érteni, hogy az enyém!! Örökbe! :D Bezár a bolt és kölcsönzői áron eladó az összes ruha. Persze a szalagavató után valószínűleg túladok rajta, de azért akkor is jó érzés, hogy a sajátom. :)
Egészen sokat haladtam a táskám hímzésével is, de azt hiszem még idén sem lesz kész... Na igen, már vagy két éve dolgozom rajta. Nem vagyok éppen egy őstehetség (legalábbis munkatempóban semmiképp), meg amúgy is mindig csak nyáron csinálom, de idén a korábbiakhoz képest egész jól megy. Nyár végére talán már csak a levelek lesznek hátra... (Na meg cipzárt és fület varrni a táskára... :D)
Természetesen a gitározást sem felejtettem el, bár azért mitagadás, ritkábban akad a kezembe, mint év közben. Ennek ellenére azért egyre jobban megy a nyár végi célnak kitűzött Egyszerű dal (Lehet, hogy nem csak a neve egyszerű? :P). És a névnapomra stílusos - habár nem Tankcsapdás - pengetőt is kaptam, vagy harminc darabot. xD Móni szerezte valahonnan és Kowalskys, úgyhogy azt hiszem nyaklánc is lesz belőle. 
Miután Edit dicsekedett, hogy ő már milyen sok biosz- feladatot megcsinált én is nekiláttam a tesztmegoldásnak. Lelkesedésem viszont hamar és drasztikusan csökkent, így legfeljebb kétszázhúsz feladatig juthattam, de egy kis pihenő után tervezem a folytatást. A kémia meg, hát, hm, fájdalom, de nem találtam meg a számolós füzetemet, úgyhogy még várat magára.
Mindezen kívül még olvastam sokat, meg filmet néztem sokat (moziban is, de ott nem sokat :P), meg krumplit szedtünk, csirkét vágtunk, térdig érő gazat irtottunk és sarlóval vágtunk utat egy dzsungelben (ami eredetileg kert volt, így egy kis potyószilvát is zsákmányolhattunk), pihengettünk jó pár kártyaparti közepette, tollasoztunk, frizbiztünk, kutyát sétáltattunk, meg falunap is volt szombaton, szóval zajlott az élet. Persze azért nem voltam mindig itthon, jártam például buborékfújó napon is:


.
Na, ennyi lett volna mára, tanácsolhatom mindenkinek, hogy olvasson sok jó könyvet, nézzen sok jó filmet, sétáljon sokat erdőn-réten, kutyával vagy anélkül, de legalább friss levegőn, és ami a legeslegfontosabb: nehogy elfelejtsetek hullócsillagokat nézni!

Végül az egyik kedvenc mesémből az egyik kedvenc mesezeném:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése