2014. 10. 06.

74.

Sziasztok drága Olvasóim! Azt a betyárját, leborult szivarvégit, meg amit mondani szokás! De rég írtam már Nektek, excusez-moi - ahogy azt a művelt német szokta volt mondani... Nem igazán volt időm a blogomra, néha egyéb teendőimmel is a fejem tetejéig (vagy tovább) éreztem magam. Azért nem szeretnélek elhanyagolni Titeket, igyekszem jelentkezni. Láthatjátok, szombaton új dizájnt hoztam, olyan őszies, de azért remélem, nem túl depresszív és elnyeri a tetszéseteket. :) Az elmúlt bő egy hónapban olyan sok minden történt, hogy azt felsorolni is félelmetes lenne, de a legfontosabbakat azért megpróbálom és kiegészítem néhány fotóval is. Szóval először is elkezdődött a suli, (ez túlságosan elhanyagolhatatlanul fontos tényező), aztán rögtön az első szeptemberi szombaton Szimfonikon jártunk néhányakkal, meg dürümöt ettünk a körúton. Egy héttel később már osztálykirándulni voltunk (szörnyű, de utoljára), ahol sajnos az eső megint elmosta a nagy túrát, de azért sok érdekeset láttunk és jól éreztük magunkat. :) No meg ott ünnepeltem a tizennyolcadik szülinapomat, hogy is felejthetném el, olyan aranyosak voltak a srácok, meglepi tortával, énekkel és ajándékvideóval, meg könyvvel köszöntöttek. És a videó annyira, de annyira vicces és jó lett, hogy természetesen meg KELL osztanom Veletek.

video
Emellett a kirándulás hozománya volt szokás szerint egy jó kis megfázás, amivel azóta is küszködök, talán majd a szalagavatóra sikerül kilábalni belőle. Apropó, szalagavató. A táncok nagyon jók lesznek, a keringővel elég jól állunk, a néptánccal meg kevésbé, de az is kész lesz időben.
Aztán ott volt a gólyaavatás. Hatalmas élmény volt nekünk és a kis cserkész hetedikeseinknek egyaránt. Nagyon lelkesek voltak és élvezték és egyszerűen jó volt és kész. Én két kis gólya boldog anyukája lehettem: Nóri (esküszöm véletlen) és Dani, nagyon cukik voltak. :D
Aztán voltam magasugró versenyen is, megyei másodikok lettünk a csapattal, és egyéni rekordot ugrottam, úgyhogy nagyon boldog voltam. Sajnos pont nem jutottunk tovább, mert országosan kilencedikek lettünk és az első nyolcat hívták be, de sebaj, ez így is szép. :)
Voltunk Kutatók Éjszakáján is, khm, hárman...
Aztán múlt héten Zoltán ajándékával, foglalatoskodtam, ami nem lett olyan, mint szerettem volna, ráadásul még el is árultam a hibákat, amit - saját bevallása szerint - nem is vett volna észre, de így is örült neki (legalábbis úgy tett... :P).
Meg múlt pénteken aerobikoztunk és 2014 métert futottunk a Diáksport Napján. Az eddigi legjobb helyezésemet értem el, úgyhogy büszke vagyok magamra, nem gondoltam volna. :)
Ezen kívül kivégeztem Kopjáss Istvánt (csak hogy stílusos legyen), azaz elolvastam a - Kun tanár úr szavaival élve - "szörnyet, ami fenyeget": a Rokonokat. Igazából vicces volt (egy kicsit), vagy lehet, hogy inkább groteszk-szerű. A főhőst utáltam, a sztori meg felülről közelíti a semlegest. Összességében kicsit uncsi, de olvasható. Azóta pedig egy fejezet híján a töri-kötelezőt is elolvastam: Állatfarm. Ez viszont zseniális. Nincs rá jobb szó. Ahogy Bence mondta: "egy mese a kommunizmusról". 
Ezen kívül néztem X-faktort, szereltem villanyt a garázsban, tanultam sokat sok tz-re, aludtam nagyon keveset és sokat is, sétáltam is és fotóztam, úgyhogy számíthattok egy képes bejegyzésre a közeljövőben. Addig pá!

A zene pedig egyszerűen fülbemászó és elgondolkodtató, de a klip is megér egy misét:
https://www.youtube.com/watch?v=fiore9Z5iUg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése