2014. 11. 20.

77.

Hey! Hát ez egy überszupcsi (Hm. Ezt aláhúzta helyesírás-ellenőrző. Nem értem, miért...) nap volt. Milyen jó is fél hét helyett háromnegyed kilenckor kelni, és mindössze egy tanórán részt venni, ott is csak mérni. Bár azért a délután már nem volt semmi. Biosz OKTV. Mondhatom, a harmadik óra után már tényleg úgy éreztem, hogy kifolyik az agyam... Most is elég hulla vagyok, de azért igyekszem minél kevésbé összefüggéstelen lenni. :) Amúgy szerintem elég nehéz volt. És nem hinném, hogy tovább jutok (mondjuk tavaly is ezt mondtam, de most tényleg nem lett jó). Közben néha úgy éreztem, hogy mindjárt nevetésben török ki a feladat láttán, például egy ábrásnál, valahogy így volt: öt kép, mindeegyiken egy-egy petecsomó. Párosítsd össze a peterakási módokat kétéltű fajokkal, mint barna varangy, leveli béka, erdei béka, gőte meg nem tudom mi még. WTF? Ezt most komolyan gondolták? xD Szóval ennyi. Na de igazából azért kezdtem írni, mert hazaérve elkezdtem lapozgatni egy reklámújságot, ahol a következő kép fogadott, minek láttán egyetlen kérdés jutott eszembe:
MIÉRT?

Köszönöm a megtisztelő figyelmet! :)


(Ezt pedig Dóri a minap beültette a fejembe és azóta se tudom kiverni; még OKTV közben is ezt dúdoltam...:P)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése