2014. 12. 09.

A legjobb időtöltés...

...a történelemtanulás. Vagy legalábbis az egyik legegyszerűbb eszköz az idő eltöltésére. Az elmúlt három napból mintegy tizenkét órámat tölthettem el vele. Egy élmény volt. :) Egyébként esküszöm, hogy néha tényleg élvezem, de ez sajnos csak azon ritka pillanatokban fordul elő, amikor olyan részhez érek, ahol minden összefüggést sikerült megértenem. Ilyenkor elég fanatikusnak tűnhetek, ahogy erősen gesztikulálva és artikulálva magyarázok - mert úgy általában is hangosan szoktam tanulni. Na de nem szeretném a tanulási szokásaimat ecsetelni, még egyetlen dolgot fűznék, hozzá: egy idézetet, ami kedvenc képregényhősömtől származik, és lehet, hogy egyet értek vele, de lehet, hogy nem. :P


A fent elkezdett mondatot a mai nap után a következőképpen is be tudnám fejezni:
...az adventi koszorú készítés. Mert a teljes délutánomat ezzel az elfoglaltsággal töltöttem (tudom, tudom, már a második vasárnap is elmúlt, de - mint mondani szokás - Isten malmai lassan őrölnek :P), és ha már ennyit dolgoztam vele, meg is mutatom nektek.

Itt látható a teljes munkaasztal.
(már kissé rendbe rakva :D)
És a kész mű.
Hát igen, a tavaly gyertyák
felhasználásával készült,
de azért egész jó lett.


És az egész iróniája: míg én hosszú órák kínkeserves munkájával létrehoztam az alkotást, addig anya egy perc alatt állította össze a maradék alapanyagokból az alábbi kompozíciót:


Ilyenkor érzem azt, hogy feleslegesen túlbonyolítom a dolgokat... :)

És néhány jó hír a végére. Az egyik, hogy végre egyszer hétköznap is kialudhatom magam: holnap nincs első két órám. :P
Valamint bejelenthetem, hogy a Madách-pályázatra írt ódám hét versszakából már három kész van, ami majdnem a fele. De, minthogy a további részekről is van elképzelésem, azokat összesítve felfoghatjuk még egy félnek... Szóval már ötven százalékban megírtam. :)

Hát ez kicsit összecsapott hatású lett, lehet, hogy az is, bocs. Ma ennyi tellett. Kárpótollak titeket egy rövidfilmmel. Nekem nagyon tetszett.


És végül egy James Blunt-dal. Pá!
https://www.youtube.com/watch?v=g1j1qwQQ8-Q

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése