2014. 12. 27.

Ha elmúlik karácsony...

Sziasztok! Hát bizony elmúlt a karácsony, de azért a téli szünet - a maga programjaival - még javában tombol, most is épp színházba készülődünk. Tudjátok be ennek a bejegyzés kurtaságát is. :) Remélem mindnyájan sok szép ajándékot és persze sok-sok szeretetet adtatok és kaptatok. Az én ajándékaim mind telitalálatok voltak. Hát persze, nagy részét én, vagy közösen vettük, de azért meglepetésekben sem volt hiány. Ezek közül mutatok most meg kettőt: a legmegdöbbentőbbet (bármily meglepő, ezt kedves nénémtől kaptam :D) és a legváratlanabb, egyben leghasznosabbat, amelynek előző gazdája azt mondta, nekem adja, mert ő soha életében nem fogja többet kinyitni (nekem ellenben muszáj lesz...). Mindkettő könyv, bár témájuk és terjedelmük között igen nagy a szakadék. Hát itt vannak ők:

A legmegdöbbentőbb...
már a borítót megpillantva elkerekedett
a szemem, aztán megláttam a címet is...
A fülszöveget elolvasva meg röhögőgörcsben
törtem ki... Azt hiszem, imádni fogom. :)
És minden bizonnyal a leghasznosabb.
Kedves fogorvos rokonom lepett meg vele,
potom 1146 oldal, A4-es méretben,
nagyon csábító... :P
Az angyalkáimnak tegnapelőtt délelőtt folyamán második generációja is készült a rokonoknak - bár ők már mind barna hajúak lettek (ami azt jelenti, hogy mindkét szülő homozigóta volt... már megint a biosz xD), ezüst szárnyakkal, mert rohamtempóban készültek.
Végül pedig a dal, amit nektek szánok nem a címben szereplő lesz, és nem is karácsonyi (ha már elmúlt). Csak egyszerűen szép.
https://www.youtube.com/watch?v=YjBHUfv40pM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése