2015. 06. 21.

91.

Halihó! Asszem kezdek átállni a nyári "időszámításra": a napokban nem nagyon sikerült délelőtt felkelnem. Ez betudható persze a késői lefekvésnek is, például - a szerdáról, vagyis csütörtök reggelről nem beszélve - pénteken is elhúzódott, mert szentivánéji tűzgyújtós táncház volt úgy éjfélig, utána pedig még otthon zsíroskenyereztünk meg koccintottunk a sikeres államvizsga-érettségi kombóra. :)
Aztán a tegnap délutánt Monoron töltöttem. Hát igen, biztos kíváncsiak vagytok, hogy az ördögben lehet egy egész szombat délutánt ott tölteni, amikor a város a legunalmasabb, már semmi sincs nyitva és busz is alig jár. xD Hát biciklivel voltam és egyrészt a suliban jártam, ahol visszaadtam Tominak a kölcsönkapott kémiakönyveit, leadtam a diákimat - fájdalom, ettől is meg kellett válni, pedig ilyen pocsék kép még nem készült rólam igazolványon :D -, meg egy fél délutánt beszélgettem Lacival. Aztán a délután másik felét meg a Lidl kiárusítós sátrában töltöttem, ahol beszereztem egy-két olcsó cuccot, majd még a Tesco-ba is kimentem - feleslegesen. A tervezett dolgok közül mindössze egy csomag elemet sikerült vásárolnom, amit bárhol máshol is tudtam volna venni, de legalább összefutottam a kasszában ülő Vikivel is. :) Ma pedig végre rendet raktam a szobámban. Na jó, ez így nem teljesen igaz, mert valójában még nincs kész, de már csak kb. húsz perces rakosgatás van hátra, szóval holnap elkészül. :D A nagy pakolás közben az egyik táskámban találkoztam egy rohadt almával, még a Coca-Cola futásról maradhatott benne... Borzasztó szagot hagyott maga után, de legalább a tyúkoknak örömet szereztem vele. :P Emellett megtaláltam a papírkupacok között a kompetenciamérős azonosítómat - nem gondoltam volna, hogy még megvan -, így hát megnéztem az eredményeimet. Megtudtam, hogy hatodik óta folyamatosan fejlődtem matekból, pedig az átlag szerint romlanom kellett volna - ezt egyébként nem akarom elhinni, egyre butábbak vagyunk? :O. Szövegértésből meg kevésbé csökkentek a képességeim, mint másoknak, szóval elégedett lehetek. :) Éés, már csak öt nap a biciklitúráig. Alig várom! :D

Rendrakás közben Igor Presnyakovot hallgattam, így hát most jöjjön tőle a kedvenc számom. Igazából minden feldolgozása tetszik, de ez valamiért különösen, lehet, hogy az az oka, hogy ezt hallottam először. :)
https://www.youtube.com/watch?v=cbm5szuvRyM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése