2015. 07. 07.

95.

Sziasztok! Azt hiszem átálltam a szokásos nyári életmódomra. Most, hogy itt van az ismerős kánikula, amelyet csak fürdőruhában flangálva képes elviselni az ember, újra a nappaliban töltöm a nap nagy részét, a gép előtt punnyadva vagy olvasva, mert odakint és az emeleten is csak kb. este héttől csökken kibírhatóra a hőmérséklet. (Reggeli időpontot nem tudok mondani, mert eddig még nem sikerült tíznél korábban felébrednem... :P) No de azért csináltam érdekesebb dolgot is, tegnap este például Monoron voltam, ahol Dóriékkal találkoztam, akiktől kaptam egy bringás pólót, mert Dórinak eggyel több volt, az enyémet meg úgy befogta a naptej, hogy a fehérítő se szedte ki. Bár anya még mindent megpróbál, én kezdem elveszteni a reményt. És a legszörnyűbb, hogy a hagyományőrzős pólóm is érintett, amiből nincs tartalék. :( Miután megkaparintottam a pólót még bementem sajtot meg tejfölt venni a Lidlbe. Aztán vettem egy üveg ásványvizet is, mert elfelejtettem innivalót vinni. Meg pókot is, így hosszú keserves munka és mérnöki tervezés eredményeként sikerült csak - Szőke segítségével - felapplikálni a rakományt a csomagtartóra. Gyönyörű lett a végeredmény:
Maszatnak is tetszett :)
A napraforgó pedig később került a kompozícióba. Hazafelé úgy döntöttem, hogy ha már úgyis biciklizek, teszek egy kis kitérőt a rét-kanális-erdő felé, legalább itt volt egy kis dolga a teleszkópnak is. :) Na, itt gyűjtöttem be a napraforgót, no meg lőttem pár képet a naplementében, nagyon szép volt.



A minap egy néptáncos ismerősöm megosztott egy cikket a tánccsoport üllői fellépéséről és a következő bakira bukkantam benne:
Mátyás fiatalon lett király,
na de ennyire? xD
Aztán örömmel láthattam, hogy végre neves költőnk ismerőse lehetek a legnépszerűbb közösségi portálon:
Na jó, kicsit szétesett ez a poszt, mert bekapcsolták mellettem a tévét és óhatatlanul is elkezdtem nézni ezt az "übermegaszupcsi" vígjátékot Jack Blackkel, szóval azt hiszem inkább befejezem. Zárok egy viccel, vigyázat fárasztó. :)
A nagypapa megkérdezi az unokáját:
- Kisfiam, hogy is hívják azt a németet, aki állandóan eldugja előlem a dolgaimat?
- Alzheimer, nagyapa, Alzheimer...

Ma megtaláltam magamnak az Ocho Machót. Eddig is ismertem pár számukat, de most egész délután őket hallgattam, szóval ide is ők kerülnek. Hallgassátok egészséggel! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése