2015. 07. 17.

96.

Helló emberek! :) Sok mindent csináltam, mióta legutóbb jelentkeztem. Például nagyon sokat filmeztem. Épp egy hete néztem meg Mónival a Távol a világ zajátólt a Művész Moziban. Hát, nagyon jó volt. Egyébként is odavagyok a kosztümös-romantikus filmekért, ez meg ráadásul feliratos volt (igen, én gyakran jobb szeretem a feliratos filmeket, sokkal igazibb, mint szinkronnal), no meg Carey Mulligan egyszerűen zseniális választás volt - az a mimika!, jól csinálja na. :D És még rádobott az egészre, hogy kettőnké volt az egész terem (nem értem, mi ez a népszerűtlenség, tényleg jó film :D), így hosszasan keresgélhettük a legjobb helyet, beszélhettünk hangosan és még a telefont se kellett lehalkítani. :P Az egyetlen szépséghiba az volt, hogy nem fogadták el az ideiglenes diákomat, így teljes áron kellett bemennem. :/ Utána meg belevetettük magunkat a Nyugati üzleteinek világába és bevásároltunk a névnapomra, jócskán frissült a ruhatáram. :) Aztán, hogy a filmeknél maradjak, kipipáltam néhányat a képzeletbeli listámról. Hétvégén megnéztem az Útvesztőt, hétfő este az Éhezők viadala első részét. Kedd este meg ismét moziztam, ezúttal a csajokkal. Hogy lett belőle este hétkor kezdődő film? Hát, hat lánynak nehéz egyeztetni a programját. Felettébb élvezetes - és szerintem legalább egy órás - időpont-megbeszélés eredménye ez, de sikerült! :D Még azt is sikerült egyeztetni, hogy mindnyájan ugyanazon vonattal menjünk. Aztán aznap kiderült, hogy ketten előbb bemennek, a vonaton meg az is, hogy mindössze ketten maradtunk Renivel a megbeszélt vonatnál... De sebaj, a vízesésnél találkoztunk, néhányan még legördítettünk egy-egy mojitót a film előtt, fotózkodtunk a tedes táblánál, aztán jöhettek az Agymanók. Haláli egy film. Nagyon cuki. És vicces. Persze, persze, mese, de az is jól esik néha. :) Aztán a mozi után nagyon kellett sietni - soha nem fogom megérteni ezt a rohanást -, hogy elérjük azt a vonatot, amivel majd' egy órával előbb ott voltunk Kökin, mint szükséges lett volna. De eltöltöttük az időt. :) Aztán egy kis buszozás után Editnél aludtam... Még este összehaverkodtam Gömbivel, nagyon édi kutyus. Szerdán  meg csak másfél órával keltem később, mint Edit. Pedig korábban már valahogy konstatáltam, hogy ő felkelt és nekem is kéne, és így álmomban már vagy ötször, ötféle körülményben felkeltem, mire aztán ténylegesen sikerült. :P Aztán ebédeltünk és jégkrémet ettünk. Bori is meglepett minket, én tényleg meglepődtem, mert névnapi ajándékot is hozott. :) Aztán szedreztünk meg málnáztunk meg aliztunk a kertben, később meg megnéztük a Tökéletes hangot, ez is jó kis film. Bár a sztori nem nagy szám, de vicces és persze az a capella dalok elég királyak. Utána meg a második részhez kerestünk magyar feliratot, sajnos eredménytelenül, úgyhogy ez még várat magára. Tegnap pedig újra két kerékre pattantam, már hiányzott egy kicsit, Mónival nyomtunk egy huszonhetes kört Monorierdő meg Vasad felé. Igazából a cél a monorierdei Mol-kút volt, hogy levásároljuk a tavalyi pontgyűjtésért kapott ajándékkártyát, de olyan gyér volt a választék, hogy végül nem vettünk semmit. Aztán este megint éhezőkviadaláztunk, ezúttal a második rész volt terítéken. Elmondhatom, hogy a mostanában látott filmek nagy része "megfilmesített irodalom" :P, és igazán kedvet kaptam mindhárom könyv elolvasásához. Szóval ők is felkerülnek a másik végtelen listára. Majd egyszer. :)
Emellett kreatívkodtam is a héten, készítettem egy kagylófülbevalót (majd megmutatom, de még a kétféle prototípusból nem döntöttem el, melyik lesz a végleges), egy rózsásat anyunak (ezt meg még nem fényképeztem le...:D), meg egy gyűrűt Edit szülinapjára. Ennek viszont a készítését is lefotóztam, mert bonyolultnak tűnik, de valójában nagyon egyszerű, aztán hátha kedvet kap hozzá valaki. ;)

És végül mi más kerülne a végére, mint egy film betétdala. Gyönyörű. :)
https://www.youtube.com/watch?v=MQiVAUqI66w

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése